Srodki transportu po niemiecku

Jazda na rowerze jest jedynym środkiem transportu, który wymaga mimo wszystko bardzo sporo sporcie i spala dużo kalorii, dlatego potrzebna jest zdrowa dieta rowerowa. Stanowi ostatnie także właściwy rozwiązanie dla kobiet, które zamierzają stracić kilka zbędnych kilogramów. Jednak ludzie, którzy pragną traktować rower jedynie jako materiał transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną opinię na menu, aby wypady rowerowe ich za daleko nie wycieńczały. Poniżej jesteśmy kilka zasad, jakimi powinny się kierować osoby prowadzące spore dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla miłośników jazdy na rowerze:

Śniadanie. Nie bez względu wznosi się, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w procesu dnia. Zajmuje ono za zadanie danie nam sił na resztę dnia, natomiast pozostałe posiłki właśnie tę energię uzupełniają. Ciekawym rozwiązaniem będzie między innymi muesli z dodatkiem bananów i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Biorąc się na rower, daleko jest myśleć o dobrej przekąsce, która da nam mocy i spełni nagły głód. Pierwszym jej elementem powinny być węglowodany proste, dlatego chwali się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli zaś idzie o warzywa, idealnym rozwiązaniem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po intensywnej przejażdżce możemy być potężny głód. Wprawdzie nie należy przesadzać z jedzeniem tuż po wysiłku fizycznym. Już po przyjeździe z uwagi rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na dowód Corny). Do sytego obiadu zasiadamy natomiast później, gdy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede wszystkim nie wolno zapominać o optymalnym nawodnieniu organizmu. Najistotniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić wystarczająca dawka płynów. Najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie właśnie woda, być może odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba także być postać tego, że pracownik chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w zależności oczywiście z płci i wagi ciała), a efekty ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie programy nie jest racja zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie chodzi się jednak przejadać! A dla kobiet, jakie są zainteresowane dobraniem najkorzystniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki rodzaj, żeby stary jak najlepsze właśnie dla nas, nie zaś dla statystycznej osoby.